onsdag, oktober 26, 2005

Utvecklingssamtal

På morgonen var jag på utvecklingssamtal på killarnas förskola.
Hur stolt känner man sig av att höra att ens barn är duktiga på att rita, leka med andra, vara en bra kompis och allt annat positivt. För ett ögonblick känner man att allt tjat och gnat som man dagligen tragglar med barnen är värd sin möda.
Jag är såå stolt över mina små troll så jag spricker! Idag ska jag köpa halloweenkläder till de inför morgondagen, bara för att de är så duktiga och snälla! All denna kärlek tar aldrig slut, barn är fantastiska!

2 kommentarer:

Isabella sa...

Exel; Ja, du kan känna dig stolt du med och sträcka på dig lite extra!

Nettan; Vad det än är så gååår det över, det vet du själv vid det här laget, men när man är mitt i det så är det en pina, jag veeet...

Anonym sa...

Japp, minns den känslan, nåja, det är samma känsla på de två yngsta fortfarande, stolthet så man nästan spricker. men bara för att vara riktigt elak säger jag; Vänta bara tills de blir tonnisar...hehe... men då tänker du: "Näpp, inte MINA små änglar, inte..." Och då säger jag: "Dream on, baby!" Ha det bäst (så länge det varar...) Trevlig helg! Kram!