onsdag, oktober 26, 2005

En Maria till alla studenter!


Jag ligger efter med allt i skolan känner jag. Klarar mina deadlines som brandkårsutryckningar, men på något sätt lyckas jag klara de. Jag har en kompis som aldrig sviker mig, i vårt och torrt! Just nu ligger jag risigt till med HTML kodningen och så kommer min räddande ängel Maria och tar sig an uppgiften att få mig igång att börja kodningen. Så där spontant av sitt eget initiativ ni vet. Utan att jag egentligen har frågat något, bara sagt att jag inte klarar av det. Hon orkar lyssna när jag idiotförklarar mig själv och gnäller. Så ställer hon sig bredvid mig och vi börjar koda. Jag spar massor med timmar av frustration och förbannelse över min okunnighet. Jag är såå tacksam att jag har henne i min klass. Jag önskar att alla studenter skulle ha en egen Maria som bryr sig och inte bara ser till sitt eget bästa, utan är redo att dela med sig av sin kunskap och klokhet.
Du är min Hero Maria!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så hedrande! Tack! Men du hjälper mig oxå.
Kram på dig

Isabella sa...

Vad hjälper jag dig med?
Att få mer huvudvärk och ont i öronen av mitt gnällande?