måndag, oktober 10, 2005

Så trött trött..

Idag var jag helt utmattad när jag kom hem med barnen efter att ha hämtat de från dagis. Ont i huvudet och ville bara dra ett täcke över huvudet och få sova, sova, sova... Idag hade vi muntlig redovisning om principer som ändå ingen förstod sig på. Jag fick huvudvärk, vilket jag har väldigt sällan. Så fort pappan kom hem dag tog han hand om killlarna och jag fick sooovvaa. Har varit uppe i en timme nu och ska lägga mig igen.
Måste varva ner. Mycket och intensivt sista tiden. Alla måsten och saker som ska göras. Skolan, barnen, tentor, ångest och åter ångest. Nu ska jag ladda med lite sömn, lider brist...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heja dig Isabella - ge inte upp! Ta en bit i taget.

Kram kram

Isabella sa...

Hej Erika!
Jag ger aldrig upp, nu är jag helt återställd och i full gång igen. Sömn är rena mirakelkuren. Sov allt vad du kan innan ditt underbarn anländer...

Anonym sa...

ja sömnbrist ..hela tiden ..:)) så är det några år - det går över ..tro mej!
"ska jobba inom media" säger du ? vaddå? .. alla ska jobba/jobbar inom media som bloggar verkar det som ..:)

Anonym sa...

..och är gift med " en snygg man" ... "jobba inom media" ..

samma samma..?? :)

Isabella sa...

Fattar nada...??

Anonym sa...

Jo ..du är gift med en "snygg man" jobbar "inom media" .. du är exakt likadan som tusentals andra som bloggar .. f ö är L Skugge oxå gift med en "snygg man" - man kanske är det när man jobbar inom media... :)

Isabella sa...

Okej, nu förstår jag bättre. Det finns dock en hake. Jag har aldrig sagt att jag jobbar inom media, utan utbildar mig till Produktionsledare-Media. Sen tycker inte jag att alla som bloggar jobbar inom media, långt ifrån, men de har kanske ett intresse av att skriva.
Lindas man har jag aldrig sett, så jag kan ej uttala mig om hans utseende, men det är ju alltid en fördel att tycka att den man lever och älskar är snygg, en bra krydda i tillvaron, :O) !!
Har en stark känsla av att du själv jobbar inom media och har en snygg man! Hahaaa, förstår nog vem du är...

Anonym sa...

johan skugge .. rätt snygg :)

Isabella sa...

Hahaha, skicka en bild på mannen så jag kan se då!?
isabellajansson@yahoo.se