söndag, oktober 16, 2005

Bloggosfärens alla listor, ännu en...

För tio år sedan
Pluggade jag på komvux. Var tillsammans med Robert. Bodde i en bostadsrätt.
För fem år sedan
Jobbade på Nationalecyklopedin. Var gravid med Daniel. Hade en golden retriver, Olivia.
För ett år sedan
Påbörjade min nuvarande utbilding. Andra barnet, Alexander, var ett halvt år gammal. Läste massor med böcker.
För en månad sedan
Började blogga! Hade studieångest. Köpte skiva av Sarah Kelly.
För en vecka sedan
Bakade bullar. Träffade Beatrice, som jag är Mentor för. Planerade mitt liv efter utbildningen?
Igår
Handlade presenter till kalas. Åt lördagsgodis. Curlade med barnen.
Idag
Är gift med Robert. Bor i hus, ingen vovve. Lycklig!
Imorgon
Ledig från skolan. Påbörja skriva en roman? Planera framtiden?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant läsning! Nu fick jag ju veta änu lite till (hihi) Kram!

Isabella sa...

That's what's friends are for!