lördag, oktober 29, 2005

Stan

Idag var jag ute på stan med min 4,5 åring. Det var en sådan upplevelse du vet som man frågar sig själv varför man inte har gjort detta tidigare. Vilken enorm skillnade det är att ha med sig båda barnen och bara ett!
I vilket fall som helst så var det jätteroligt. Ojj, så många människor det var ute! Alla sitter inte hemma och bunkrar som jag tydligen har gjort den sista tiden. På vardagarna hinner jag inte mycket annat än skola och barnen.
Vi hämtade ut biljetter till "Kalle och Chokladfabriken" som vi ska se i veckan. Vi besökte bokhandeln, ett måste såklart för en bokoman! Köpte dock ingen bok men väl en endags-kalender för 2006. Har du fattat att det endast är kvar tvååå månader av detta år? Nääähää, inte du heller, join the club då! En snabb titt till NOA NOA, som har sååå underbara kläder att jag bara vill ha allt. Den affären fick vi lämna snabbt! En McFlurry till Daniel och så ett "Rosa band" hann vi köpa innan vi började traska tillbaks till bilen för att åka hem.
Väl hemma åt vi kyckling med potatisklyfftor,supergott och bakade plommonkaka.
Killarna badad och härjade i källaren efter maten och jag fyllde en maskin och vek lite tvätt. Efter badet är man alltid hungig och killarna fullkomligt älskade min plommonkaka, så det blev knappt någon över.
Nu sover de och jag ska göra decoupage på en tröja till stora killen.
En överraskning till imorgon!
Hoppas att du också har en myspys helg!

Inga kommentarer: