söndag, oktober 02, 2005

En Bokomans läslista

Många frågar mig vad jag läser och det känns som det är dags att börja bokföra det. Jag läser alltid flera böcker samtidigt i ganska skilda schanger, försöker allafall att klämma in det bland övriga studier.
För stunden är det dessa böcker som förgyller min vardag och kvällar;
"Övervintring" - Moses
"Lindas samlade" - Skugge
"Anhörig" - Janouch
"Från fuskmamma till supermamma" - Wahl
"Sopa lagom" - om curligföräldrar
"Till pappa från en alkoholistdotter" - Lind

Vilka böcker läser du själv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har precis läst ut Fyrväktaren av Jeanette Winterson - en väldigt fin berättelse
Deckare är också en favorit , läser gärna Minatours utgivning - har aldrig blivit besviken på en bok från det förlaget
Camilla Läckberg är oxå en favorit - alltid roligt när man känner igen sig
Och så min passion - kokböcker...har ständigt en hög vid sängen som jag läser och bläddrar i...

Isabella sa...

Ja, jag har en underbar romans med böckerna, den tar aldrig slut...