tisdag, augusti 08, 2006

Tisdag

Ok då syster, jag skriver lite...
I söndags firade vi min födelsedag och mamma hade ordnat allting så perfekt, så vi höll vår tradition att ha kräftpremiär på min födelsedag.
Jag fick jättefina presenter från alla killar i huset och mamma och en underbar bukett blommor från Syster-Yster och hennes pojkvän i Sundsvall.
Vore det inte för henne så hade det kanske inte blivit någon födelsedag. Underbart att ha en mamma som bryr sig så om en, när man behöver det som mest! Så ikväll satt jag och gjorde ett kort till henne som jag ska skicka imorgon.

Idag fick vi besök av en kompis, Anna-Carin som kom med sin man, Daniel och deras två barn. De ville fira att jag hade fyllt år och träffa bebisen så klart.
Anna-Carin var så gullig och gjorde en tårta till oss och den var sååå god, har inte ätit så fruktig tårta någonsin, mumms...
Så tillverkade jag även ett kort till Anna-Carin ikväll som tack.
Killarna var på dagis så de fick äta tårtan efter middagen och de älskade den!
Lilla killen fick jättefina kläder i present!

För övrigt så kan jag meddela att vi har ändrat oss lite angående Lillens namn och tar tillbaks Christoffer Robin. Så i dagsläget har han inget fastställt namn än, vi kan inte riktigt komma överens om vad vi gillar, haaahhaaa...
Men men, vi har ju drygt två månader kvar på oss att bestämma! :O))

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Jaha...då får jag fundera på fler namn då...På jobbet ska pojkarna döpas till bl.a Hugo, Melker, Eton, Gustav,Love, Oliver..